Způsob dodání

Naše firma preferuje osobní převzetí zboží na kterékoliv z poboček, vzhledem k možnosti vyzkoušení kupovaného produktu. Naši pracovníci Vás také rádi seznámí se základními ovládacími prvky a zaučí při prvních krocích s notebooky a počítači.
Zboží zasíláme i prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky a to standardně na dobírku, není-li smluven jiný způsob platby a přepravy. K přepravě využíváme služeb dodávkové služby PPL. Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.

Expresní přepravce PPL CZ, s.r.o.

Při zaslání zboží přepravní společností nabízíme dopravu ZDARMA na zboží v souhrnné ceně přes 4 990,- s DPH.. V případě objednání zboží pod tuto stanovenou částku, bude vždy zákazník hradit přepravní poplatek 1x 129,- s DPH. Tento poplatek zůstává neměnný i v případě potřeby zabalit zboží do více balíků. Zákazník stále hradí pouze 1x 129,- s DPH.

V případě zájmu ze strany zákazníka o přeposlání produktu mezi jednotlivými provozovnami, se doprava nehradí, a je opět ZDARMA. Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce. Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti (orientační tabulka).

Poškození zásilky v průběhu přepravy

Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.

TOPlist