Způsob dodání

Naše firma preferuje osobní převzetí zboží na kterékoliv z poboček, vzhledem k možnosti vyzkoušení kupovaného produktu. Naši pracovníci Vás také rádi seznámí se základními ovládacími prvky a zaučí při prvních krocích s notebooky a počítači.
Zboží zasíláme i prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky a to standardně na dobírku, není-li smluven jiný způsob platby a přepravy. K přepravě využíváme služeb dodávkové služby PPL. Předpokládaný čas doručení zásilky Vám bude sdělen na vyžádání pracovníkem expedice.

Expresní přepravce PPL CZ, s.r.o.

Při zaslání zboží přepravní společností nabízíme dopravu ZDARMA na zboží v souhrnné ceně přes 4 990,- s DPH.. V případě objednání zboží pod tuto stanovenou částku, bude vždy zákazník hradit přepravní poplatek 1x 129,- s DPH. Tento poplatek zůstává neměnný i v případě potřeby zabalit zboží do více balíků. Zákazník stále hradí pouze 1x 129,- s DPH.

V případě zájmu ze strany zákazníka o přeposlání produktu mezi jednotlivými provozovnami, se doprava nehradí, a je opět ZDARMA. Při zasílání do zahraničí jsou ceny individuální dle ceníku dopravce. Informace, o přesné ceně konkrétní zásilky, lze získat u pracovníka expedice naší společnosti (orientační tabulka).

Poškození zásilky v průběhu přepravy

Pokud chce příjemce zboží zachovat možnost reklamovat stav zásilky (poškozené zboží přepravou) u dopravce dle jeho platných obchodních podmínek, je povinen při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a samotný předmět přepravy nevykazuje znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny vady na balíku, popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL.

V případě, že tuto skutečnost příjemce zjistí do tří pracovních dní od doručení zásilky, je potřeba obrátit se přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář nebo na naši linku zákaznického servisu podpora@gigacomputer.cz, kdy naši pracovníci pomůžou s dořešením daného problému. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé přepravou.

Při reklamaci stavu zásilky je potřeba zachovat jak samotné zboží, tak obalový materiál, ve kterém se předmět reklamace dopravoval.