Způsoby dopravy

Osobný odber na GIGA predajni

Neplaťte poštovné. Vyberte si svůj notebook , pocitac, iPhone , iPad nebo LCD z pohodlí domova a objednejte si jej na některou z našich GIGA prodejen sosobním odběrem zdarma. Na každé pobočce si můžete svůj stroj nejprve prohlédnout a až pak se rozhodnout, zda si ho koupíte nebo ne. Zkontrolujte si například drobné kosmetické nedostatky u B-kategorie . Součástí osobního odběru je bezplatná konzultace s prodejcem. Pokud se Váš notebook nachází na jiné GIGA prodejně, než na které si jej chcete vyzvednout, zdarma Vám ho zašleme na Vámi vybranou GIGA prodejnu.

Na každé GIGA prodejně můžete využít služby První spuštění. Jen za 349 Kč přímo před Vámi prodejce stroj zprovozní. Vy se pak doma nemusíte zdržovat prvotním nastavením, instalacemi a můžete začít ihned pracovat. První spuštění obsahuje:

  • Základní nastavení WIN
  • Instalace základních free programů
  • Upgrade Operačního systému

Více informací o prvním spuštění se dozvíte na každé naší GIGA prodejně. Díky službě První spuštění máte ještě před nákupem 100% jistotu, že je vaše zařízení v pořádku. Doma se pak nemusíte zdržovat s instalacemi a můžete stroj ihned používat.

Osobní odběr na GIGA prodejně

  • 4 pobočky v ČR (Brno, Ostrava, Olomouc, Praha),
  • osobní odběr zdarma,
  • přeposlání zařízení z centrálního skladu nebo z jiné prodejny na Vámi zvolenou pobočku ZDARMA,
  • informace o zásilce online,
  • Objednávka na Vás počká až 5 pracovních dnů (lze prodloužit po individuální domluvě),
  • kontrola zařízení před zaplacením ,
  • bezplatná konzultace,
  • První spuštění jen za 349 Kč.

Zásilkovna

Zásilkovna znamená rychlé a snadné doručení Vaší objednávky na Vámi vybrané výdejní místo. Nehodí se Vám doručení domů nebo do práce? Potřebujete si zboží vyzvednout až po pracovní době? Nevěste hlavu, Zásilkovna Vám to umožní. Vaši objednávku si můžete vyzvednout podle otevírací doby odběrného místa jednoduše a na základě hesla, které Vám dorazí formou SMS. Zásilka na Vás počká po dobu 7 dnů. Nestíháte to? Nevadí. Stačí Zásilkovně napsat odpovědní SMS a prodlouží Vám dobu uložení objednávky zdarma, až na 21 dnů.

  • Více než 2 500 výdejních míst po ČR,
  • více než 600 výdejních míst po SK,
  • cena od 89 Kč (SK 99 Kč).
  • DOPRAVA ZDARMA
  • doručení do 2. pracovního dne ,
  • sledování zásilky online,
  • balíček na Vás počká až 21 dnů,
  • Rozbalte azkontrolujte si zboží přímo na výdejně.

Více informací na www.zasilkovna.cz.

PPL Parcel Shop

PPL Parcel Shop spadá pod přepravní společnost PPL .Vaši zásilku si můžete nechat doručit na některé z jejich výdejních míst, kde si zboží vyzvednete, až se Vám to bude hodit. Ráno před prací, po práci, nebo o víkendu. Tato služba je pro Vás výhodná hlavně v případě, že nechcete být omezeni časem a místem doručení Vaší objednávky.

  • Více než 2 000 výdejních míst po ČR,
  • cena 129 Kč,
  • DOPRAVA ZDARMA
  • informování E-mailem i SMS o doručení objednávky na výdejnu,
  • sledování zásilky online,
  • balíček na Vás počká až 7 dnů,
  • možnost vyzvednutí objednávky i o víkendu (téměř ve všech výdejnách).

Více informací na www.ppl.cz.

PPL - doručení na CZ adresu

Společnost PPL doručí Vaši objednávku rychle a bezpečně až k Vám na adresu, kterou uvedete v objednávce. O přesném času budete informování E-mailem nebo SMS zprávou. V případě, že si objednáte více zboží z jednoho e-shopu, které bude potřeba poslat ve více balících, platíte vždy jen jednu dopravu za 129 Kč.

  • Cena dopravy je 129 Kč ,
  • DOPRAVA ZDARMA na všechny objednávky v hodnotě nad 4 990 Kč,
  • stav zásilky je možné sledovat na našem webu, i na webu PPL.

POŠKOZENÍ ZÁSILKY BĚHEM PŘEPRAVY

Pokud chcete zachovat možnost reklamace zásilky u společnosti PPL, po převzetí ji vizuálně zkontrolujte. Obal musí být v době převzetí neporušený (bez protržení, promočení, natržení …). Kontrola se netýká obsahu zásilky – zboží samotného.

Jestliže je obal zásilky porušený , informujte o tom ihned řidiče. Ten převzetí zásilky s výhradou zaznamená elektronicky do sceneru, nebo do přepravního listu.

Převzetí s výhradou není nahlášení škody. V případě, že po rozbalení balíku zjsitíte poškození i na zboží, informujte o tom přepravce skrze jejich reklamační formulář, nebo napište na naši zákaznickou podporu podpora@gigacomputer.cz , kde se s Vámi kolegové domluví na dalším postupu. A to nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky.

Po třech pracovních dnech od doručení od objednávky zaniká možnost platnit vady vzniklé přepravou. Při reklamaci stavu zásilky je potřeba zachovat jak samotné zboží, tak obalový materiál, ve kterém se předmět reklamace dopravoval.

Více informací na www.ppl.cz.

PPL - doručení na SK adresu

Potřebujete doručit svou objednávku na Slovensko? Žádný problém. Společnost PPL to zvládne rychle a bezpečně . Stačí uvést SK adresu v objednávce a konrétním času doručení budete informování pomoci E-mailu nebo SMS zprávy. Pokud se bude Vaše objednávka skládat z více produktů z jednoho e-shopu, které bude potřeba poslat ve více balících, platíte vždy jen jednu dopravu za 229 Kč.

  • Cena dopravy je 229 Kč ,
  • DOPRAVA ZDARMA na všechny objednávky v hodnotě nad 4 990 Kč,
  • stav zásilky je možné sledovat na našem webu, i na webu PPL.

POŠKOZENÍ ZÁSILKY BĚHEM PŘEPRAVY

Pokud chcete zachovat možnost reklamace zásilky u společnosti PPL, po převzetí ji vizuálně zkontrolujte. Obal musí být v době převzetí neporušený (bez protržení, promočení, natržení …). Kontrola se netýká obsahu zásilky – zboží samotného.

Jestliže je obal zásilky porušený , informujte o tom ihned řidiče. Ten převzetí zásilky s výhradou zaznamená elektronicky do sceneru, nebo do přepravního listu.

Převzetí s výhradou není nahlášení škody. V případě, že po rozbalení balíku zjsitíte poškození i na zboží, informujte o tom přepravce skrze jejich reklamační formulář, nebo napište na naši zákaznickou podporu podpora@gigacomputer.cz , kde se s Vámi kolegové domluví na dalším postupu. A to nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky.

Po třech pracovních dnech od doručení od objednávky zaniká možnost platnit vady vzniklé přepravou. Při reklamaci stavu zásilky je potřeba zachovat jak samotné zboží, tak obalový materiál, ve kterém se předmět reklamace dopravoval.

Více informací na www.ppl.cz.

Nech se strhnout oranžovým proudem